Saturday, August 15, 2009

ceria?

bersalahkah aku kalo aku ceria...bila aku ngn korg aku gelak ketawa..sebenarnya bila kat umah keadaan aku xcam tu...so bila ngn korg, korg menceriakan hidup aku...aku gelak pun satu cara utk aku release stress...lupe kan prob aku utk sementara...so depan org aku kne ceria, xle asyik bersedey2...macam tu...
bersalahkah aku dalam situasi macam ni skg aku ley lg pk kan vietnam n korea sdgkan family aku menghadapai masalah?selfish eh???hmmmmmm.....

thx kpd nur azlinda, aisha nasiha, wan nurfarha, norizan, arianna, ain, farah, carol tsp n rashini...
^_^ aku akn try utk bergelak ketawa n xbebankan korg ngn masalah aku...sbb sumorg ade masalah kan...

4 comments:

  1. trah...aku lg rasa mcm jual ikan bila aku asyik sruh ko pk psl korea... haih...
    aku adlh nappun youngja~ :(

    ReplyDelete
  2. lynda nak wat bsness baru ke?huhu,jual ikan..
    cik t,de name ak r..ala,malu2..hihihi

    ReplyDelete
  3. ape tu linda???
    hehe...
    weh aku mmpi kite da smpi koera...lwk2...
    mmg cik ha ske buli aku...^_^

    ReplyDelete
  4. hehe..ske r..tgk bdk2 kt atas ni gaduh2!
    bhagia ak

    ReplyDelete